teisipäev, 24. juuni 2014

Karl-Erik Taukar - Vastupandamatu

Rütm nr 1 ( ↓ ↓↑ ↑↓↑ ) Kõige parem on mängida barre akordidega

B                              F#                      
Karmid sügis tuuled
         E            B                      
ammu mind ei heiduta
                        F#         E                  
isegi kui kuulen tormide häält.
B                           F#     E           B        
Sihtideni jõudmist, ei tornaado takista
                               F#    E            
endale ma kindlaks jään.

C#m        A                B              
Kuni mul silma vaatad sa,
C#m         A                      
ja unustan hingata.


          B                        
Sest oled vastupandamatu
F#       E                              
see on uskumatu
B                              A     E              
taas olen kõigega ma nõus.
B                                    
Kõik mis su teele satub
      A             E      
on sõltuvuses paranematu
B                        A      E                
sul on vääramatu jõud.


Kus iganes ma proovin
oma peast sind tõrjuda
palju lihtsam oleks harjuda.

Kui ainult sulle annaks käe jee heh heii
siis üleni võrku jääks.

Sest oled vastupandamatu
see on uskumatu
taas olen kõigega ma nõus.
Kõik mis su teele satub
on sõltuvuses parandamatu
sul on vääramatu jõud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...