esmaspäev, 16. juuni 2014

Meie Mees - Esmaspäev (Lily Allen - Not Fair )


Rütm nr 1 ( ↓ ↓↑ ↑↓↑ )

                Em
Oh ma ei tea mis nüüd küll saab
üks ilus poiss mind himustab
         G
ta igapäev mul helistab ja aina
kutsub kohtama
              Em
on täitsa ponks ja ilus mees ei ole
loll ja noor on veel, võiks täitsa
G
öelda talle ja kuid on üks aga miks ei saa
                Em
sest ma ei saa ei taha siduda
                         G                                   D
ma pole veel nii vana, et võiks kodus istuda
                        Em
ei tahaks öelda ei, su vastu olen aus ma
                          G                                  D
on vaba vaid üks päev, kui ei ole armund ma

  Am                         C
Esmaspäev, ma võin olla sinu jaoks,
       G                       D
võin olla sinu jaoks, siis teisi ma ei näe
     Am                             C
oo vaid on üks päev, mul igaühe jaoks,
     D
on igaühe jaoks

Oo esmaspäev, ma ei ütleks sulle ei,
ei ütleks sulle ei, kui sobid siis okei
No ei ole üldse ma, mingi selline
vaid õiget otsin veel

Ilus poiss must aru saa, jah võid küll
kaissu pugeda, kuid päriseks ma mind
ei saa, ei taha haiget teha ma
miks sa ei taha mõista mind, et vabadus on
minu hind, ei hakka kodukanaks ma,
on üks aga miks ei saa, sest ma ei saa
ei taha siduda, ma pole veel nii vana, et
võiks kodus istuda, ei tahaks öelda ei
su vastu ole aus ma, on vaba vaid üks
päev, kui ei ole armund ma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...