laupäev, 14. juuni 2014

Meie Mees - Kui mul oleks miljon krooni

Rütm nr 1 ( ↓ ↓↑ ↑↓↑ )Esimene alla löök igal akordil ainult bassikeelel

G            D                C                                    G
Kui mul oleks miljon krooni(kui mul oleks miljon krooni),
G            D                C                                    G
Kroonikas ma annaks tooni(annaks tooni Kroonikas).

Kui mul oleks miljon krooni(kui mul oleks miljon krooni),
savi etsiks ennast klooniks (näeks ma välja nagu pikri koomiks).

Kui mul oleks miljon krooni(kui mul oleks miljon krooni),
Arne Niidult telliks kaisukaru (võtaks naiseks endal kauni Terje Aru).
G             D               C                          D
kui mul oleks miljon krooni,jääks väheks veel ...

C            D                G                     Em                 C
Kui mul oleks miljon krooni(mullivanni roniks Raitar Ingaga),
C            D                G                     Em                C
kui mul oleks miljon krooni(sõidaks tööle limusiiniga).
C            D                G                     Em                C                    D
Kui mul oleks miljon krooni(sünnipäeval tantsiks Kreisiraadioga).
G                                           D                                        
Mis tähendab tantsiks, nemad tantsiksid mulle,
C
kui nad üldse tantsida oskavad.

G  D  C

jne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...