reede, 30. mai 2014

Avicii - Hey Brother

Rütm on üles-alla ehk (↓↑↓↑)

Em
Hey, brother.
                  C        G         D        Em
There's an endless road to rediscover.
Em
Hey, sister.
                  C        G         D            Em
Know the water's sweet but blood is thicker.

D                      G               C       D
Ooooooh, if the sky comes falling down.
D
For you.
               G                 C                      Em              
There's nothing in this world I wouldn't do.

Hey, brother.
Do you still believe in one another?
Hey, sister.
Do you still believe in love, I wonder?

Ooooooh, if the sky comes falling down.
For you.
There's nothing in this world I wouldn't do.

Em            C           G
What if I'm far from home?
G                                      Em
Oh brother I will hear you call.
            C    G
What if I'd lose it all?
G                                     D
Oh sister, I will help you out.

Ooooooh, if the sky comes falling down.
For you.
There's nothing in this world I wouldn't do.

4 kommentaari:

  1. Kas sa pole mõelnud panna siia samma lehele üles videod koos lauludega ja õpetustega kuidas neid mängida?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mõelnud olen muidugi,aga ma ei pea ennast veel nii osavaks kitarristiks(ega lauljaks). Ning kahjuks pole otseselt ka võimalust tegevuse filmimiseks.Piisava pingutuse korral leiab Youtube-ist,kus eestikeelsed õpetusvideod defitsiidis, mitmeid erinevaid tutoriale. Ning nagu öeldud,ei pruugi minu õpetus just see õige olla.

      Kustuta
    2. Selles mõttes küll, sest mina ja mu sõbranna proovisime Sinu blogi laule mängida aga enamus ei õnnestunud. Aga kas Sa mängid nailon keeltega ja medikaga? Mis medikat peab kasutama nende lugude jaoks klassikalise kitarrile (nailon keeltega)?

      Kustuta
    3. Nailon keeltega klassikaline kitarr on mul kogu aeg olnud ning medikat ma enamsti ei kasuta.Üldjuhul käib medikas siiski elektrikitarriga kokku. Ja medika tugevus ei määra väga suurt rolli mängimisel,kui välja arvata igaühe enda mugavus ja tunnetus.

      Kustuta

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...