kolmapäev, 21. mai 2014

Valge laev

Rütm nr 1 ( ↓ ↓↑ ↑↓↑ )

Am
Vanasti mul oli oma maja
A7                         Dm
milles võisin rahus elada.
                                 Am
Venelased tulid võtsid ära
B7                                     E
nüüd pean metsast varju otsima.

                 Am
Kui tuleks valge laev
                 Dm
siis lõpeks piin ja vaev.
                  G                    C
Ning enam poleks punaste parteid.
                     Dm
Siis maksaks eesti kroon
        Am
ja hobune oleks loom
              E                           Am
ning jälle taara oleks aitamas meid.

Vanasti mul oli oma auto
millega ma rahus sõita sain.
Venelased tulid võtsid ära
nüüd mul alles jäänud ratas vaid.

Vanasti mul oli oma naine
keda võisin rahus panna ma.
Venelased tulid võtsid ära
nüüd pean Maajast abi otsima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...