teisipäev, 29. aprill 2014

Proov 583 - Sinu juures on nii hea

Rütm nr 1 ( ↓ ↓↑ ↑↓↑ )

       A                                    F#m
Kui suudaks jätta linnud oma laulud kõik
      A                                     F#m
Ei suurest õnnest vaikida nad siiski või
       D                          E
Las kaotada õied kõik õunapuud
        A                               F#m
Kuid igavesti kestku meie armastus
        D             E
Ma paremat ei tea
        D               E       A
Vaid sinu juures on nii hea

Nii suuremeelsed polnud prints ja printsess veel
On meie jaoks nüüd okkaline nende tee
Neid lahku viis elu kord muinasloos
Kuid meie lootus siiski on vaid olla koos
Ma paremat ei tea
Vaid sinu juures on nii hea

Dm
Nii suur ime on see
A
Mille praegu leidsin ma
E                                       B7         E
Nüüd ma tean et tunne see korduda ei saa

Kui ma õhtul läbi saju koju läen
Äkki enda kõrval jälle päikest näen
Ma siin usun sind kõik jääbki nii
Ja üksgi mure meid ei iial lahku vii
Ma paremat ei tea
Vaid sinu juures on nii hea

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...