pühapäev, 20. aprill 2014

Kõrsikud - Suuda öelda Ei

Rütm nr 1 ( ↓ ↓↑ ↑↓↑ )

Em  G                    C
Üle mitme päeva…öö
Em   G               C   G
Tuled ikka mulle meelde
Em       G            C
Siis ma omi sõnu söön
Em     G                  C  G       Am
Põske hammustan ja keelde
        Bm           C
(tule sööma)

Am                     Em G C
Sa ei suuda öelda ei

Em  G             C
Ise küll ei tulla saa
Em   G               C  G
Sinu meelde igal õhtul
Am     G          F  
La-le-lii ja la-li-laa
G      Bm           Em   G
Laulab huul mu valgel suul
        C    Am              D
Su sees, sinu juures, südames

          G               D
Sinu südames ma elan
             Bm                 C
Väikses päiksepoolses toas
      G               D
Leiad mind kui tahad
            Bm            C
Või kui juhus annab loa
G                  D
Endiseks ma jääma pean
      C
Sest nii vaid olla saan



Em      D    Em G C
Suuda öelda ei

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...