reede, 18. aprill 2014

Terminaator - Juulikuu lumi

Rütm nr 1 ( ↓ ↓↑ ↑↓↑ )

Am                                       F
Kõik ei ole kõrb, mis paneb kurgu kuivama
Am                                 F
Neetud külmus veel ei pruugi olla Antarktika
Am                                           F
Kõik, mis ahvatleb ja hiilgab, ei ole ju veel kuld
E                        F                     G
Ma ei hüüa Sinu nime, sest ma kardan tuld

Kõik ei ole teras, mis südamesse haava lööb
Kõik ei ole ajuvähk, mis mõistuse mul´t sööb
Kõik mis ahvatleb ja hiilgab ei ole ju veel kuld
Ma ei hüüa sinu nime sest ma kardan tuld

Am                  F
Juulikuus lumi on maas,(lumi on maas)
C                       G
minu jaoks see pole ime
Am            F
Seisad paljajalu rannas
C                            G
sa oled kaunis, oled kummaline
Am                F                 C                  G
tean, et aasta veel, ja sinust ilma jään ma niikuinii
Am              F                         C   G       Am
pimedusest kuulen häält, mis sosistab: hüvasti

Ainus pole joodud vein, mis hommikul sul valutama paneb pea
Iga naise puudutus ei saagi olla ühtemoodi hea
Iga elatud päev on samm, lähemale iseenda surmale
Ainus mida ma tean sind kunagi ei saanud päris endale, jee-jee...

Juulikuus lumi on maas,
minu jaoks see pole ime
seisad paljajalu rannal,
oled kaunis oled kummaline
tean et aasta veel ja sinust, ilma jään ma niikuinii
pimeduses kuulen häält, mis hüüab - hüvasti

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...