teisipäev, 29. aprill 2014

Ei ole ma veel selles eas

Sõrmitsemine nr 2 ( B32123 )

          G                  Em
Ei ole veel ma selles eas
        C                     D7
et nii kaua kuuvalgel ööl
                                 G   D7
võiksin seista väraval siin
             G                    Em
Sa mine nüüd ja meeles pea,
             C                     D7
kaugeid tähti, kuigi neid näed
                                G   D7
kaasa neid taevast ei vii.

                   G                 B7
See hetk on sulle, imeilus romantika
           Em                       C                      D7
Küllap mulle, siin koiduni sellest räägiksid sa

Kuid pole veel ma selles eas
et nii kaua kuuvalgel ööl
sinu kõrval, seista võiks ma.
Sa oled hea, rohkem kui hea,
ja võib-olla, et ootuse eest
tasuks mu tunded kord saad.


Kuid pole veel ma selles eas, et nii kaua kuuvalgel ööl
sinu kõrval seista võiks ma.
Sa oled hea, rohkem kui hea,
ja võib-olla, et ootuse eest
tasuks mu tunded kord saad...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...