teisipäev, 29. aprill 2014

Ruja - Vaiki kui võid

Sõrmitsemine nr 3 ( B31/23 ) või Rütm nr 6 ( ↓ ↓↓↑↓ )

G                        Am
Vaiki kui võid, jää tasa.
     Bm                   Em
Mu sõnu ei kuule sa veel.
       Am                 Bm         C
Jah, vaiki kui võid, vii kaasa mu hääl,
             D                G
mis sind saatma jääb teel.


Kuulata vaid, kui tahad,
siis sinuni jõuda võib see.
Jah, vaiki kui võid, vii kaasa mu hääl,
mis sind saatma jääb teel.

      G                                Am
Mu laulud elavad sus veel kui eilse kaja,
       Bm                         C
mis tänaseni kostab sinu sees.
    Am                                   Bm       Em
Ja kui sa praegu tunned, et sa mind ei vaja,
      C                    D        G
siis tea, et kõik on alles alguses.

Vaikuse hääl on valus,
kui kelluke hele ja hell,
ja vaiki kui võid, ma palun,
sest vaikne on hääl kellal sel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oodatud on nii kriitika kui ka parandused/õpetused...